Mostmár kijelenthetem, hogy befejeztem egy újabb munkámat. 🙂 A deCork parafa weboldalát újítottam meg, a régi Flashes, statikus weboldalt alakítottam át egy dinamikusabb, reszponzív weboldallá.
Különösebben trükkös megoldások nincsenek az oldalon, de szerintem az egyik “jópofa” megoldás a nyitvatartás jelzése a fejlécben. Ha jelenleg nyitva van, akkor zölddel jelzi, és kiírja a zárás időpontját, ha pedig éppen zárva van, akkor piros színű lesz a kis buborék, és a következő nyitás időpontját lehet benne látni.
A másik érdekes megoldás, hogy a termékekhez meg lehet adni variációkat (tehát ugyanaz a termék például más kiszerelésben is elérhető) illetve ajánlott termékeket is lehet felvinni, így például lehetőség van a parafapadlóhoz ragasztót és lakkot is ajánlani.
Az adminisztrációs felületén lehet képeket feltölteni, kategóriákat/termékeket rögzíteni, lehetőség van a fentebb említett variációk és ajánlott termékek megjelölésére, akciókat lehet indítani, a nyitvatartási időt is lehet módosítani.
Előzetes Lighthouse audit adatok alapján a SEO pontszámot sikerült megnövelni 56-ról 100-ra, és a Best Practice pontszám is felment 86-ra a korábbi 54-ről. Remélhetően ezek miatt előrébb fog végezni az oldal a Google találati listában, de nyilván ezt majd az idő fogja eldönteni, és reméljük, hogy sikerül növelni a bevételeket is.
Továbbá történt egy PHP verzió frissítés az eléggé elavult 5.6-ról 7.1-re váltottunk.
A felhasznált technológiák: HTML, CSS3, jQuery, Bootstrap 4